Muligheder for at klage

Hvis du ønsker at klage over en tjenesteydelse købt hos Boligninja.dk, bedes du kontakte vores kundeservice på info@boligninja.dk, som vil behandle og forsøge at løse din klagesag hurtigst muligt.

Du har som forbruger også mulighed for klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos Boligninja.dk til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
via http://www.forbrug.dk

eller

EU-Kommissionens har oprettet en online klageportal på http://ec.europa.eu/odr, hvor du ligeledes kan indgive din klage. EU-Kommissionens klageportal er især relevant, hvis du har bopæl i et andet EU-land.
Ved indgivelse af en klage, skal du oplyse vores e-mail adresse; info@boligninja.dk


Isabella Eriksen, 26. maj 2015

Tak for at have hjulpet mig med, at finde lige præcis den lejlighed som jeg længe har ønsket. Ved hjælp fra mit abonnement på Boligninja, har hele processen været nem og simpel, og jeg vil helt bestemt benytte mig af, samt anbefale Boligninja til venner og bekendte, hvis jeg igen står og skal igennem lignende process.

Isabella Eriksen
Daniel Spirin, 29. marts 2015

Tak for at have hjulpet os med at have fundet lige det hjem som vi og vores to små drenge skal bo i. Boligninja.dk var fra starten nem og simpel at finde ud af og man har et fantastisk overblik på hjemmesiden og side designet ser cool ud og er simpelt at navigere. Vi vil helt sikkert anbefale Boligninja.dk til venner og bekendte.

Daniel Spirin